Når du køber et produkt, vil du naturligvis gerne behandles som en værdsat kunde; du ønsker højst sandsynligt at blive anerkendt som en kunde, der har taget en nøje udvalgt beslutning om at vælge ét brand frem for et andet. Til gengæld bør virksomheder anerkende din beslutning som køber, og denne loyalitet bør belønnes. Desværre får mange store organisationer ofte deres kunder til at føle sig som endnu et tal.
Hvis en virksomhed ejes af et stort konglomerat, så opstår der ofte udfordringer mht. udbyderen af personalegoder. Når dette sker, har virksomheden ofte mange forskellige interesser, og fokus er derfor også opdelt på flere virksomheder af gangen. Derudover kan der også være udfordringer med mæglere. En mægler er ofte bundet til en bestemt organisation og viser dig derfor kun udvalget fra en enkelt tilknyttet udbyder. Med andre ord er der næsten altid mere, end det ser ud til.
Hos mange uafhængige virksomheder er fokus på én ting og kun én ting - deres kerneprodukt; du modtager rådgivning, som gerne skulle være upartisk, der er ingen "upselling" af diversificerede virksomheder, og der er større mulighed for at udvikle et reelt forhold til virksomheden.
Uafhængige virksomheder er normalt også grundlagt af innovatorer og iværksættere, og er derfor et sted, hvor ideer fødes. De er i stand til at arbejde behændigt og kan tilpasse sig samt reagere hurtigt på deres kunders behov.
Købt og solgt: En alt for kendt historie
Vi har alle været i den her situation: du køber en ny tech-gadget - det kunne være den nyeste smartphone, computer eller Bluetooth-højttaler - og inden for kun et år eller to beslutter producenten at frigive en "ny og forbedret!" version af varen. Hvad der er endnu værre er, hvis producenten holder op med at tilbyde support til dit eksisterende produkt, og med tiden holder det op med at virke, hvilket tvinger dig til at købe et nyt.
Selvfølgelig ved vi alle fra tidligere erfaringer, at når du opdaterer en af dine enheder, skal du ofte opdatere andre ting, så de kan arbejde sammen! Dette er ikke kun en dyr fornøjelse, men det er også utroligt ubelejligt, når ting pludselig holder op med at virke.
Når det kommer til arbejdspladsen, og mere specifikt administrationen af frynsegoder, så har afbrydelser af denne art enorme konsekvenser, der påvirker hele virksomheden.
Gennem tidens test
Som en moderne, fremadrettet arbejdsgiver antager vi, at du allerede bruger en platform til udbud af personalegoder. Når du har valgt at bruge personalegode-teknologi, antager vi også, at du ledte efter en løsning, der ville klare tidens test, og som ikke udløber, når udbyderen beslutter at udvikle et nyt produkt. Desværre er det ikke altid tilfældet.
Hos Benify forstår vi godt, at din platform er blevet en integreret del af dine operationer. Det er tilstrækkeligt at sige, at det ikke er optimalt at skulle udskifte din software eller hardware hvert år.
Med en SaaS-platform (Software as a Solution) er der ingen risiko for, at produkter udløber, og ingen hardware skal udskiftes, hvilket betyder, at du ikke får yderligere omkostninger, når produktopdateringer er påkrævet. Med en SaaS-platform udføres alle softwareopdateringer automatisk uden behov for at udskifte udstyr, når tech-udbyderen beslutter at opdatere deres produkt.
Hos Benify har vi et dedikeret team på 250 personer inden for produkt & udvikling, der løbende udvikler vores SaaS-platform. Med Benify udløber dit produkt aldrig, og du bliver heller ikke tvunget til at investere i et helt nyt system om få år.
Benifys medarbejderportal kan tilpasses fuldt ud for at imødekomme vores kunders specifikke behov i stedet for at tilbyde hver kunde et "off-the-shelf" eller "take-it-or-leave-it" produkt.
Systemintegration
Det at din platform for personalegoder kan integreres med dine andre eksisterende systemer er afgørende. Når alt kommer til alt, bliver det at udskifte dit system, fordi din udbyder ikke længere understøtter det, kun endnu mere ubelejligt, når du ved, at integration i eksisterende systemer var et afgørende salgsargument.
Enhver vellykket platform for medarbejderfordele skal gøre det muligt at opsætte API'er, så eksisterende systemer såsom lønningslister kan integreres. Flere applikationer kan "tale" med hinanden, mens de administreres fra en enkelt kilde.
Med en API kan medarbejdere sende anmodninger fra platformen, og disse anmodninger sendes derefter direkte til leverandøren eller til lønningslisten. For eksempel kan en medarbejder sende anmodninger til deres sundhedsudbyder direkte fra platformen. De kan også indsende refusion for anmodning om transportomkostninger via platformen, og så overfører Benify automatisk disse oplysninger til det integrerede lønsystem og behandler transaktionen. Med andre ord håndterer Benify hele processen.
Benifys platform kan synkroniseres med din virksomheds interne systemer, f.eks. en SSO til din virksomheds intranet eller integrering af Benify som en del af dit HRIS (Human Resources Information System).
Tilgængelighed er afgørende
Når det kommer til at skabe værdi for medarbejdere i form af medarbejderfordele, er det naturligvis vigtigt, at medarbejdere hurtigt og nemt kan få adgang til deres løngoder. Implementering af en sådan platform er én ting, men med mere end 5 milliarder mennesker, der er forbundet gennem mobile online-tjenester, hvorfor så ikke give medarbejderne adgang til deres løngoder på den enhed, der altid er med dem?
Vidste du, at 71% af medarbejderne siger, at de ønsker, at deres arbejdsgiver skal give dem det samme niveau af teknologi, som de bruger i deres privatliv som forbrugere? Desuden er det fuldstændigt afgørende at give medarbejderne en mere mobil oplevelse, nu hvor 80% af den globale arbejdskraft ikke sidder bag et skrivebord til dagligt.
En af de mange ting, der gør Benifys markedsledende medarbejderfordele- og belønningsplatform så unik, er vores mobilapp. Vores mobilapp giver medarbejderne adgang til deres personalegoder når som helst og hvor som helst med al funktionaliteten i vores SaaS globale medarbejderfordele og samlede belønningsplatform.
Er du på markedet efter en platform til håndtering af personalegoder og belønning? Eller ønsker du at ændre din eksisterende udbyder af samme? Find selv ud af, hvorfor Benify blev udnævnt til Global HR Solution Provider for 2020.